Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

[U1] First Dawn
Nazwa: [U1] First Dawn
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







Artykuły
Unreal Engine 1 Zarządzanie dodatkami


Jak wiadomo 90% map/modyfikacji są umieszczane w standardowych katalogach UT (tj. maps, system, textures, sounds, music), lecz problemem pozostaje jak połapać się w tym wszystkim. A co jeśli utworzyłoby się katalog o nazwie powiedzmy dodatki, a w nim następujące: maps, system, textures, sounds, music i tam umieszczało by się dodatkowe mapki? Wystaczy tylko lekko zmodyfikować plik .ini

Zrób kopie zapasową (niezwykle warzne!!!), a następnie otwórz plik UnrealTournament.ini i znajdź sekwencje [Core.System]. Skopiuj:


Kod:
Paths=../System/*.u
Paths=../Maps/*.unr
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Music/*.umx

wklej je zaraz po CacheExt=.uxx, zmieniając odpowiednio na:

Kod:
Paths=../dodatki/System/*.u
Paths=../dodatki/Maps/*.unr
Paths=../dodatki/Textures/*.utx
Paths=../dodatki/Sounds/*.uax
Paths=../dodatki/Music/*.umx


Tyle wystarczy. Zapisz zmiany i wrzuć do nowo powstałych katalogów jakąś mapkę, aby przetestować zmiany. I pamiętaj pliki *.int, *.ini umieszczaj w tradycyjnym katalogu system, gdyż inaczej nie będzie działać dany mutator). Nie rozwiąże to problemów objętościowych, ale wydaje mi się, że łatwiej się będzie w tym wszystkim połapać.

Raven dnia 03 Grudzień 2007, 13:53 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.