Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

The Trench
Nazwa: The Trench
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 25 - Przycinanie


     Wpierw przypomnijmy sobie ikony, z których skorzystamy:

Brush Clippnig - uruchamia wskaźnik którym wyznaczamy linię cięcia
Brush Clip - odcina odkreśloną część obiektu
Brush Delete - usuwa linie cięcia
Brush Flip Clip - zmienia stronę, która ma zostać usunięta
Brush Clip Split - dzieli bryłę wzdłuż wyznaczonej linii

     Teraz stwórzmy bryłę, którą będziemy dzielić, niech będzie duży kwadrat. Następnie ruchom wskaźnik do wyznaczania linii cięcia, i wyznacz parę punktów (minimum 2), które będą symbolizować linię dzielącą bryłę.



     Teraz odetnijmy sobie odkreśloną część tej figury naciskając ikonę . Efekt naszej działalności zaobserwujemy w oknach edytora:



     Oczywiście przycinać możemy także walec, prostokąt,... schody, a dzielimy w widokach 2D.

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 17:31 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.