Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Vortex Rikers
Nazwa: Vortex Rikers
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 30 - Vaccum Zone


Na pewno grałeś na mapie DM-Morpheus. Pewnie zauważyłeś ten fajny efekt podczas spadania. Jeśli zaś tworzysz mapkę w powietrzu taki właśnie efekt jest niezwykle przydatny. Wpierw zacznij od miejsca w którym ma się zaczynać VaccumZone. Za pomocą Sheet wyznacz linię pod którą rozpoczynać się będzie Piekielna głębia (czyli stwórz oddzielną strefę, patrz także lekcja dotycząca Stref). Dodaj tam VaccumZone (Info-->ZoneInfo-->VaccumZone). Opcje:


DieFov - Kąt widoku podczas śmierci
EndFlashFog - Mgła przy śmierci
KillTime - Czas śmierci

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 17:47 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.