Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Temple of Vandora
Nazwa: Temple of Vandora
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 6 - Movery


     Wpierw przypomnijmy sobie ikony, z których skorzystamy:

- - Dodaje ruchome przedmioty
- - Intersect.

     Jeśli masz gotowe jakieś pomieszczenie, które podzielimy drzwiami, i "tunel" dla windy stwórz pomieszczenie, które nie będzie brało udziału w grze o parametrach np. 512x512x512. Pomorze ono w budowie drzwi, windy, lub czego tam jeszcze będziesz chciał. Zbudujmy więc (w pomieszczeniu nie biorącym udziału w grze) sobie windę (dokładnie tak jak kładkę przy schodach, lecz zróbmy ją jakoś tak "okazale" i oteksturujmy ją), która będzie mogła wyglądać np. tak:



     Następnie stwórzmy siatkę ( będzie na czerwono), która będzie obejmowała w całości naszą windę:



co da nam następujący efekt:



     Przenieśmy teraz siatkę do miejsce przeznaczenia i tam naciskając magiczną ikonę przemieńmy ją w windę. Teraz kliknijmy na nią prawym przyciskiem myszy i w menu kontekstowym wybierzmy Movers, a w nim Key1 i przesuńmy windę do miejsca w którym ma się zatrzymać i znowu kliknijmy na nią prawym przyciskiem myszy i w menu kontekstowym wybierzmy Movers, a w nim Key0(Base). Zauważymy, że winda zmieni miejsce i powróci do miejsca w którym była przed naszymi zmianami. Oczywiście dodaj też jakieś światła, playerstarty, jednym słowem skończ mapę, i zagraj, a zobaczysz, że winda działa. Teraz czas na dźwięki ich rozkład (MoverProperties--]MoverSounds), przedstawia się tak:

* ClosedSound - end - koniec jazdy - mover z Key1 do Key0
* ClosingSound - start - początek jazdy z Key1 do Key0
* MoveAmbientSound - loop - jazda
* OpenedSound - end - koniec jazdy z Key0 do Key1
* OpeningSound - start - początek jazdy z Key0 do Key1

     Oczywiście będziesz mógł zmienić czas ruchu, itp. Gotowa może wyglądać np. tak:


     Jeśli chcesz zrobić drzwi, to robi się je tak jak windę, tylko zamiast windy robisz drzwi. Technika pozostaje ta sama, zmieniamy jedynie cel.

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 14:42 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.