Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Nali Castle (retouch)
Nazwa: Nali Castle (retouch)
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 8 - Muzyka


     Muzyka jest niezwykle ważną częścią gry. Dobrze dobrana może poprawić klimat i grywalność mapy. Zatem kliknij na ikonę i z menu FILE wybieramy opcję OPEN.... Znajdujemy katalog Music (na 99% już tam jesteśmy) w katalogu głównym UT i wybieramy jakąś muzykę. Możemy ją przesłuchać (przycisk PLAY). Jak nam się nie podoba, to wgrywamy nową, w przeciwnym wypadku (jak nam się podoba) zaznaczamy tę piosenkę i przechodzimy do LevelProperties. Z menu VIEW wybieramy LevelPropeties, a z niego AUDIO, tam znajdujemy zakładkę SONG. Klikamy na nią, i powinny pojawić się za nią trzy przyciski CLEAR, USE i .... Klikamy na przycisk USE. zapisujemy mapę, i gotowe. Przykładowo to okno może wyglądać tak:


Raven dnia 05 Grudzień 2007, 14:50 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.