Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

[UT3] - [UT3 Dom] - DOM-Ghardhen
Nazwa: [UT3] - [UT3 Dom] - DOM-Ghardhen
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 9 - Screen Startowy


     Aby mieć screena startowego najpierw musicie zrobić jakiegoś screena (koniecznie musi być zmniejszony do rozdzielczości 256x256), zapiszcie go w formacie *.BMP (24bity), naciśnijcie na ikonkę i skonwertujcie do UT poprzez wybranie z menu FILE opcji IMPORT..., wybieramy texturę, którą chcemy skonwertować (All Files):



a okienko, które się pojawi musi być tak uzupełnione jak na screenie (dotyczy to tylko textury na screen startowy, bo texturkę na np. ścianę możesz nazwać jak chcesz, i dać do innego katalogu (package)):



     Teraz trzeba jeszcze sprawić, aby Screen był uznany jako startowy. Zaznaczamy texturę którą przed chwilą zimportowaliśmy, następnie z menu VIEW
wybieramy LevelPropeties. Rozwijamy opcję LevelInfo, po zaznaczeniu pola screenshot pojawią się obok niego trzy ptzyciski, my kliknijmy na Use wtedy pojawi się w pustym dotychczas polu sekwencja: Texture'MyLevel.Screenshot'. To menu wyglądać tak:



Raven dnia 05 Grudzień 2007, 14:54 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.