Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

DM-Codex
Nazwa: DM-Codex
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 12 - Przycisk AddSpecial


Oddzielny rozdział poświęcę przyciskowi Add Special - . Po kliknięciu na niego LPM pokaże się takie oto okno:




Wybierasz z niego odpowiednie opcje i klikasz OK.

1. Invisible Collision Hul
Niezwykle ważna opcja. Załóżmy, że mamy dekorację (Masked Decoration) stworzoną przy pomocy brusha . Niestety będzie przez to można przechodzić, co naturalne nie jest. Do tego właśnie służy opcja Invisible Collision Hull. Należy pamiętać, aby taka ściana była zrobiona za pomocą normalnego brusha (nie używać Add Sheet - ).

2. Masked Decoration / Masked Wall
Kolejna ważna opcje. Widzieliście na pewno grając czy w UT czy starego Unreala np. kratownicę, czy lilie na wodzie. Są one stworzone przy użyciu Masked Decoration. Z pomocą znowu przyjdzie nam brush Sheet. Wadą, jest to, że można przez niego przechodzić i o ile mając do czynienia z liliami na wodzie nie jest kłopotliwe to przy kratownicy jest małym problemem. Lecz do tego służy opcja Invisible Collison Hull.

3. Regular Brush
Normalny brush - odpowiednik .

4. Semisolid Pillar.

Kolejna opcja którą znać trzeba. Pozwala stworzyć brushe pośrednie między Solid i Non-Solid. Ale czemu to służy? Ano zmniejsza ilość punktów głównych, co z kolei znacząco zwiększa szybkość gry na mapie tak, że na słabszym sprzęcie nie jest "pokazem slajdów".

5. Transparent Window
Opisane gdzie indziej

6. Water
Opisane gdzie indziej


7. Zone Portal
Dzięki temu możemy dzielić mapę na strefy. Jest to niezwykle przydatne jeżeli chcemy zrobić Vaccum Zone. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie na stronie http://unreal.epicgames.com/Zones.htm

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 15:02 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.