Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

[UT3] - [UT3 Dom] - DOM-Contrast
Nazwa: [UT3] - [UT3 Dom] - DOM-Contrast
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 13 - Trigger


     Jednym z ważniejszych elementów do wykorzystania jest Trigger (znajduje się w grupie Triggers). Służy on do aktywacji niektórych skryptów, przełączników, świateł, itp. Dzięki niemu możemy zrobić na mapie bardzo wiele niesamowitych efektów. A oto i jego opcje:

  • Trigger Properties:

    • Object:

      • InitialState:

        • OtherTriggerTurnsOff - inny trigger wyłącza
        • OtherTriggerTurnsOn - inny trigger włącze
        • OtherTriggerToggles - inny trigger steruje
        • NormalTrogger - zwykły trigger


    • Trigger:

      • bInitiallyActive - czy aktywować zaraz po uruchomieniu mapy
      • bTriggerOnceOnly - czy aktywować tylko raz (jeśli jest true i najdziemy na trigger, to wyłącza on sobie Collision na false)
      • ClassProximityType - co ma aktywować (w ActorClasses wybierasz przedmiot (np. beczka))
      • DamageThreshold - ilość obrażeń do aktywacji (jesli TT_Shoot)
      • Message - wiadomość
      • RepeatTriggerTime - czas po jakim Trigger ponownie aktywuje Event
      • ReTriggerDelay - czas po jakim możemy ponownie aktywować
      • TriggerType:

        • TT_PlayerProximity - gracz aktywuje
        • TT_PawnProximity - bot/gracz aktywuje
        • TT_ClassProximity - patrz ClassProximityType
        • TT_AnyProximity - wszystko aktywuje
        • TT_Shoot - strzał aktywuje




Nie muszę chyba wspominać, że aktywacja zachodzi na zasadzie Event-Tag. Tzn. w Triggerze w Event wpisujesz Tag przedmiotu/skryptu, który ma być aktywowany.

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 15:05 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.