Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Sacred Passage (retouch)
Nazwa: Sacred Passage (retouch)
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 14 - Strefy


     Niezwykle ważną rzeczą w UnrealED są strefy. Załóżmy, że mamy dwa pokoje z korytarzem pomiędzy nimi i chcemy, aby każdy z nich (korytarz, i 2 pokoje) stanowiły oddzielne strefy. Zatem kliknij RMB na i nadaj takie wymiary, aby szczelnie pokrywały się z początkiem korytarza, a następnie kliknij LMB na z menu wybierz Zone Portal



     Postąpmy tak samo z końcem korytarza, zrebildujmy i włączmywidok stref. Wszystko to może wyglądać tak:



     Pora teraz dodać info a więc kolejno Actor-->Info-->ZoneInfo. Teraz dodaj w każdym pokoju ZoneInfo. Teraz można edytować ustawienia otwórzmy ZoneInfo Properties.


LocationStrings-->ZoneName - Nazwa Strefy (wyświetla się podczas komunikatów)
ZoneInfo->bFogZone - Czy może być mgła?
ZoneInfo->bKillZone - Czy zabija?
ZoneInfo->bNoInventory - Brak inventory
ZoneInfo->DamagePerSec - ilość obrażeń na sekundę
ZoneInfo->DamageType - Typ obrażeń
ZoneInfo->ZoneGravity grawitacja (jako wektor)



ZoneLight->AmbientBrightenss - Jasność strefy
ZoneLight->AmbientHue - Barwa
ZoneLight->AmbientSaturation - Nasycenie
ZoneLight->TexUPanSpeed - Szybkość przesuwania tex
ZoneLight->TexVPanSpeed - Szybkość przesuwania tex

ZoneGravity - grawitacja

     Niezwykle interesująca jest podmenu ZoneGravity. Literek X=... Y=... Z=... nie muszę chyba objaśniać (chodzi o kierunki w przestrzeni). Zastanawia was co się stanie, jeśli zmienimy Z=-950 na Z=950? Ano jak poprzednio spadaliśmy tak teraz będziemy się wznosić (nie wstawiajcie broń borze wartości bliskich 0 bo nie da rady grać). OK. A może prąd w wodzie? Bez problemu, w WaterZone, LavaZone, TarZone, zakładka ZoneGravity przedstawia się tak samo, więc jeśli chcesz dodać prąd zmieniasz wartość X (lub Y, zależy od kierunku w którym biegnie tunel w którym ma być prąd wodny) na + lub - np. 500.

Podklasy ZoneInfo

     Definicja srtefy posiada kilka podklas, oto one:

Actor-->Info-->ZoneInfo
CloudeZone - Sterefa pomocna w urealistycznieniu nieba - w niej znikają
wszystkie obiekty.
KillingField - zabija
LavaZone - Lawa
LevelInfo - Informacja o mapie (nie musisz tego stawiać, każda mapa zawiera takie coś)
PreassureZone - Przydatne przy tworzeniu komory ciśnieniowej
SkyZoneInfo - Niebo
SlimeZone - Kwas
TarZone - Smoła
TeleporterZone - alternatywa teleportów
ToggleZoneInfo - ma zmieniać strefy, a w zasadzie nie działa
VacumZone - zabija
WarpZoneInfo - Inny rodzaj teleprotu (wyświetla obraz z miejsca docelowego)
WaterZone - Woda

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 15:12 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.