Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

[UT3] - [UT3 Dom] - DOM-Ghardhen
Nazwa: [UT3] - [UT3 Dom] - DOM-Ghardhen
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 16 - Szkło


Naciskamy , wybieramy głębokość, szerokość i wysokość jaką ma mieć nasze okno, wybieramy texturę, a następnie naciskamy przycisk , aby można było w oknie wstawić szybę. Wybieramy teraz plik z teksturami na szybę np: CoretFX.utx, wchodzimy do działu glass, i mamy tam dwie tekstury szyby (podobne tekstury są także m.in. w pliku GenIn.utx). Naciskamy teraz , ustawiamy szerokość i wysokość szyby (szerokość i wysokość teka sama jak dla okna) i klikamy na , z okna które się pojawi wybieramy z rozwijanego menu Prefabs wybieramy opcję Transparent Window jak na rysunku:



W tej chwili mamy szybę, musimy jednak coś zrobić, aby nie można było przez nią przechodzić. Klikamy Prawym Przyciskiem Myszy (PPM w skrócie) ikonę ustawiamy głębokość na dwa , a resztę od dwóch do czterech pixseli mniej niż szyba i okno, i znowu naciskamy ,
znowu z okna które się pojawi wybieramy z rozwijanego menu Invisible Colosion Hull, jak na rysunku:



Wszystko razem może wyglądać np. tak:



Raven dnia 05 Grudzień 2007, 16:29 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.