Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Bluff Eversmoking
Nazwa: Bluff Eversmoking
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 18 - Teleporty


     Aby wstawić teleporter, należy w Actor Classes wejść kolejno kolejno w NavigationPoint/Teleporter/Visible Teleporter i postawić go na mapie (na początek dwa). Aby te teleportery cię przeniosły musisz je ze sobą "zlinkować". Więc klikasz (dwa razy) na jednym z teleportów i wypełniasz go tak:

Event -->Tag - t1 ; Teleporter -->URL - t2

A w drugim:

Event -->Tag - t2 ; Teleporter -->URL - t1

     Po zaznaczeniu teleportera w widoku 2D pojawia się strzałka - obrazuje ona "stronę/miejsce" z której "wyjdzie" teleportowany gracz zmienimy jej kierunek jak wszystko inne (ctrl + rmb). Teraz zamiast VisibleTeleporter wstawm Teleporter (NavigationPoint/Teleporter). Jak pewnie zauważyłeś, nie jest on widoczny w grze. Aby to zmienić możesz zrobić dwie rzeczy. Z Advanced ustawić Teleporterowi bHidden na false lub wstawić dowolny actors (jeśli ma bHidden na true, zmień na false). W obu przypadkach należy zmienić wygląd actorsa w grze. W tym celu w jego opcjach wejdź do "Display", tam zmień kolejno pola: w "DrawType" ustaw "DT_Sprite", w "Style" zmień "STY_Normal" zaś "STY_Translucent".
teraz otwórzmy pakiet textur np. SpaceFX.utx, zaznaczmy jakąś ładną teksturę np. wormhole. Znowu wejdźmy do "Display" i tam w "Texture", pokażą się tuż obok dwa przyciski, kliknij na "USE". Po wykonaniu tych czynności, powinieneś zobaczyć na mapce coś ciekawego:

Teleporter konfigurujemy jak zwykle

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 16:44 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.