Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

[UT3] - [UT3 Dom] - DOM-Ghardhen
Nazwa: [UT3] - [UT3 Dom] - DOM-Ghardhen
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







O Unreal Script
Unreal Engine 1 Unreal Script 3 Konwersja typów


String do Byte, Int, Float
     Konwertuje ciągi znaków np. „123" do wartości 123. Jeśli ciąg nie zawiera znaków jego wartość jest równa 0.
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do String
     Konwertuje konkretną wartość do tekstu.
String do Vector, Rotation
     Stara się przeanalizować vector lub rotator przedstawiony w postaci tekstowej.
String do Bool
     Konwertuje słowa „ture" i „false" do, odpowiednio, true i false. Jeśli ciąg zawiera inne znaki wynikiem będzie true, w przypadku gdy ciąg nie zawiera znaków zwraca false.
Bool do String
     Wynikiem jest "True" lub "False".
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do Bool
     Konwertuje niezerowe wartości do True, zero do False.
Bool do Byte, Int, Float
     Konwertuje True do 1, False do 0.
Name do String
     Konwertuje name do string.
Rotator do Vector
     Konwertuje rotator do wektora.



Vectord do Rotator
     Zwraca rotator w kierunku zwrotu wektora.
Object/Actor do Int
     Zwraca numer actorca.
Object/Actor do Bool
     Zwraca false jeśli nie ma actorsa (none) w przeciwnym wypadku true
Object/Actor do String
     Zwraca nazwe obiektu.

     Konwersję należy przeprowadzać w taki sposób:

Unreal Script:
  1. local rotator NewRotator;
  2. local vector NewVector;
  3.  
  4. NewRotator=Rotator(NewVector);
  5. NewVector=Vector(NewRotator);


Raven dnia 02 Grudzień 2007, 11:02 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.