Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Corrupted Land
Nazwa: Corrupted Land
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O Unreal Script
Unreal Engine 1 Unreal Script 5 Instrukcja warunkowa i instrukcja wyboru


Instrukcja warunkowa
     Służy do wykonywania różnych bloków kodu w zależności od wartości podanego parametru. Instrukcja warunkowa ma postać:

Unreal Script:
  1. if(warunek1)
  2. {
  3.       instrukcje1
  4. }else if(warunek2)
  5. {
  6.        instrukcje2
  7. }
  8. else
  9. {
  10.        instrukcje3
  11. }


lub:

Unreal Script:
  1. if(warunek)
  2. {
  3.      blok instrukcji
  4. }
  5.  


     W działaniu może ona przybrać postać:

Unreal Script:
  1. if(P.Enemy == S)    P.PlayRunning();


Instrukcja wyboru (switch)
     Instrukcja warunkowa jest przydatna, niestety nieużyteczna w pewnych wypad-kach. Właśnie dlatego powstała instrukcja wyboru switch o postaci:

Unreal Script:
  1. switch(wyrażenie)
  2. {
  3.      case wartosc:
  4.          blok instrukcji
  5.     break;
  6.      case wartosc2:
  7.          blok instrukcji 2
  8.     break;
  9.     default:
  10.         blok podstawowy
  11.     break;
  12. }


     Instrukcje z bloku default zostaną wykonane w przypadku gdy wartość wyrażenia będzie inna od tych podanych w case.

Unreal Script:
  1. switch(JakisString)
  2. {
  3.      case "jeden":
  4.          BroadCastMessage("jeden");
  5.     break;
  6.      case "dwa":
  7.          BroadCastMessage("dwa");
  8.     break;
  9.     default:
  10.          BroadCastMessage("zero");
  11.     break;
  12. }
  13.  


Raven dnia 02 Grudzień 2007, 19:47 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.