Zobacz pojedynczy post  Temat: Unreal Engine 1 Unreal Script 3 Konwersja typów 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Nie Gru 02, 2007 10:02 am    Temat postu: Unreal Engine 1 Unreal Script 3 Konwersja typów Odpowiedz z cytatem

String do Byte, Int, Float
     Konwertuje ciągi znaków np. „123” do wartości 123. Jeśli ciąg nie zawiera znaków jego wartość jest równa 0.
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do String
     Konwertuje konkretną wartość do tekstu.
String do Vector, Rotation
     Stara się przeanalizować vector lub rotator przedstawiony w postaci tekstowej.
String do Bool
     Konwertuje słowa „ture” i „false” do, odpowiednio, true i false. Jeśli ciąg zawiera inne znaki wynikiem będzie true, w przypadku gdy ciąg nie zawiera znaków zwraca false.
Bool do String
     Wynikiem jest "True" lub "False".
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do Bool
     Konwertuje niezerowe wartości do True, zero do False.
Bool do Byte, Int, Float
     Konwertuje True do 1, False do 0.
Name do String
     Konwertuje name do string.
Rotator do Vector
     Konwertuje rotator do wektora.



Vectord do Rotator
     Zwraca rotator w kierunku zwrotu wektora.
Object/Actor do Int
     Zwraca numer actorca.
Object/Actor do Bool
     Zwraca false jeśli nie ma actorsa (none) w przeciwnym wypadku true
Object/Actor do String
     Zwraca nazwe obiektu.

     Konwersję należy przeprowadzać w taki sposób:

Unreal Script:
  1. local rotator NewRotator;
  2. local vector NewVector;
  3.  
  4. NewRotator=Rotator(NewVector);
  5. NewVector=Vector(NewRotator);

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group