Zobacz pojedynczy post  Temat: Unreal Engine 1 Zarządzanie dodatkami 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Pon Gru 03, 2007 12:53 pm    Temat postu: Unreal Engine 1 Zarządzanie dodatkami Odpowiedz z cytatem

Jak wiadomo 90% map/modyfikacji są umieszczane w standardowych katalogach UT (tj. maps, system, textures, sounds, music), lecz problemem pozostaje jak połapać się w tym wszystkim. A co jeśli utworzyłoby się katalog o nazwie powiedzmy dodatki, a w nim następujące: maps, system, textures, sounds, music i tam umieszczało by się dodatkowe mapki? Wystaczy tylko lekko zmodyfikować plik .ini

Zrób kopie zapasową (niezwykle warzne!!!), a następnie otwórz plik UnrealTournament.ini i znajdź sekwencje [Core.System]. Skopiuj:


Kod:
Paths=../System/*.u
Paths=../Maps/*.unr
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Music/*.umx

wklej je zaraz po CacheExt=.uxx, zmieniając odpowiednio na:

Kod:
Paths=../dodatki/System/*.u
Paths=../dodatki/Maps/*.unr
Paths=../dodatki/Textures/*.utx
Paths=../dodatki/Sounds/*.uax
Paths=../dodatki/Music/*.umx


Tyle wystarczy. Zapisz zmiany i wrzuć do nowo powstałych katalogów jakąś mapkę, aby przetestować zmiany. I pamiętaj pliki *.int, *.ini umieszczaj w tradycyjnym katalogu system, gdyż inaczej nie będzie działać dany mutator). Nie rozwiąże to problemów objętościowych, ale wydaje mi się, że łatwiej się będzie w tym wszystkim połapać.
_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group