Zobacz pojedynczy post  Temat: UnrealEd 2 9 - Screen Startowy 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 1:54 pm    Temat postu: UnrealEd 2 9 - Screen Startowy Odpowiedz z cytatem

     Aby mieć screena startowego najpierw musicie zrobić jakiegoś screena (koniecznie musi być zmniejszony do rozdzielczości 256x256), zapiszcie go w formacie *.BMP (24bity), naciśnijcie na ikonkę i skonwertujcie do UT poprzez wybranie z menu FILE opcji IMPORT..., wybieramy texturę, którą chcemy skonwertować (All Files):



a okienko, które się pojawi musi być tak uzupełnione jak na screenie (dotyczy to tylko textury na screen startowy, bo texturkę na np. ścianę możesz nazwać jak chcesz, i dać do innego katalogu (package)):



     Teraz trzeba jeszcze sprawić, aby Screen był uznany jako startowy. Zaznaczamy texturę którą przed chwilą zimportowaliśmy, następnie z menu VIEW
wybieramy LevelPropeties. Rozwijamy opcję LevelInfo, po zaznaczeniu pola screenshot pojawią się obok niego trzy ptzyciski, my kliknijmy na Use wtedy pojawi się w pustym dotychczas polu sekwencja: Texture'MyLevel.Screenshot'. To menu wyglądać tak:


_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group