Zobacz pojedynczy post  Temat: UnrealEd 2 10 - 2D Shape Editor 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 1:56 pm    Temat postu: UnrealEd 2 10 - 2D Shape Editor Odpowiedz z cytatem

     2d Shape Editor to specjalna funkcja UnrealED, ułatwiająca tworzenie niestandardowych pomieszczeń. Do jej uruchomienia mogą służyć dwie różne ikony:
* - sprzed wersji 436
* - wersja 436.
     Po uruchomieniu ujrzymy pole, znowu, zależne od wersji UT, którą posiadamy:
* plansza z trójkątem i zielonym punktem w środku (wersja UT poniżej 436)
* plansza z kwadratem i zielonym punktem w środku (wersja UT 436).
     Ponieważ nie sądzę, aby ktokolwiek jeszcze używał wersji mniejszej niż 436, dlatego właśnie zajmiemy się interfejsem 2dSE z wersji 436.

     Opiszę po kolei znaczenie tych ikon (od lewej):

1. Nowy kształt.
2. Otwórz kształt.
3. Zapisz kształt.
4. Obróć o 90 stopni.
5. Obróć o 45 stopni.
6. Przekształć względem osi 0X.
7. Przekształć względem osi 0Y.
8. Powiększ.
9. Pomniejsz.
10. Przybliż.
11. Oddal.
12. Podziel segmenty.
13. Usuń podział.
14. Skasuj segmenty Beizera.
15. Wstaw segmenty Beizera.

     Reszta jest tak intuicyjna, że wydaje mi się zbędne opisywać je. Ponadto przydatną funkcją jest GetCurrentTexture. W menu File jest opcja Image--]GetCurrentTexture. Wstawia ona jako tło, zaznaczoną aktualnie teksturę. Dzięki niej morza robić korytarze, drzwi, wzorując się na istniejących teksturach. Do kasowania służy funkcja Image-->Delete.[/center]
_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group