Zobacz pojedynczy post  Temat: UnrealEd 2 16 - Szkło 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 3:29 pm    Temat postu: UnrealEd 2 16 - Szkło Odpowiedz z cytatem

Naciskamy , wybieramy głębokość, szerokość i wysokość jaką ma mieć nasze okno, wybieramy texturę, a następnie naciskamy przycisk , aby można było w oknie wstawić szybę. Wybieramy teraz plik z teksturami na szybę np: CoretFX.utx, wchodzimy do działu glass, i mamy tam dwie tekstury szyby (podobne tekstury są także m.in. w pliku GenIn.utx). Naciskamy teraz , ustawiamy szerokość i wysokość szyby (szerokość i wysokość teka sama jak dla okna) i klikamy na , z okna które się pojawi wybieramy z rozwijanego menu Prefabs wybieramy opcję Transparent Window jak na rysunku:



W tej chwili mamy szybę, musimy jednak coś zrobić, aby nie można było przez nią przechodzić. Klikamy Prawym Przyciskiem Myszy (PPM w skrócie) ikonę ustawiamy głębokość na dwa , a resztę od dwóch do czterech pixseli mniej niż szyba i okno, i znowu naciskamy ,
znowu z okna które się pojawi wybieramy z rozwijanego menu Invisible Colosion Hull, jak na rysunku:



Wszystko razem może wyglądać np. tak:


_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group