Zobacz pojedynczy post  Temat: UnrealEd 2 20 - Dym 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 3:51 pm    Temat postu: UnrealEd 2 20 - Dym Odpowiedz z cytatem

     Są dwa sposoby na wstawienie źródła dymu na mapie. Pierwszy poprzez SmokeGenerator (grupa Effects) a używany jest do różnego rodzaju aniamcji. W momencie, gdy chcemy aby po jakiejś czynności następowało ulatnianie się dymu, wstawiamy ten skrypt, gdyż do jego aktywacji niezbędne jest skojarzenie:

Trigger:
- Events--]Event
: sm1
SmokeGenerator:
- Events--]Tag
: sm1

     Dodatkowo w zakładce SmokeGenerator dostępne są opcje:

  • SmokeGenerator Properties:

    • SmokeGenerator:

      • BasePuffSize - domyślna wielkość dymu
      • bRepeating - czy powtarzać po zakończeniu
      • GenerationType - co ma generować
      • RisingVelocity - szybkość wznoszenia
      • SizeVariance - rzeczywista wielkość dymu
      • SmokeDelay - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • TotalNumPuffs - ilość cykli




     To jest pierwsza możliwość, jest jeszcze jedna. Wstaw na mapę elementy SmokeHose i SmokeHoseDest. Pierwszy to generator (bez konieczności aktywacji triggerem), drugi wskazuje kierunek, w którym będzie wylatywać dym. Łączymy je tak:

SmokeHose:
- Events--]Event
: sh1
SmokeHoseDest:
- Events--]Tag
: sh1

     Dodatkowo w zakładce SmokeHose dostępne są opcje:

  • SmokeHose Properties:

    • SmokeHose:

      • BasePuffSize - domyślna wielkość dymu
      • InitialyActive - aktywacja zaraz po uruchomieniu mapy
      • SizeVariance - rzeczywista wielkość dymu
      • SmokeAccel - przyśpieszenie (trzy paramerty X,Y,Z)
      • SmokeDelay - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • SmokeDelayVariance - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • SmokeSpeed - szybkość wznoszenia
      • SpeedVariance - szybkość wznoszenia
      • TotalNumPuffs - ilość cykli



_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group