Zobacz pojedynczy post  Temat: UnrealEd 2 24 - Kickery 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 4:18 pm    Temat postu: UnrealEd 2 24 - Kickery Odpowiedz z cytatem

Pozwala to na uzyskanie podobnego efektu jak w Q3A. Wpierw klikamy na znaną nam bardzo dobrze ikonę , wybieramy kolejno TIGGERS->KICKER. Teraz musimy zaznaczyć PrawymPrzyciskiemMyszy tą teksturę, która ma nam służyć jako wyskocznia, a z menu kontekstowgo wybieramy Add Kicker Here. Teraz trzeba jeszcze go skonfigurować, więc dwukrotni klikamy na coś co przypomina głowę orła. Z okna wybieramy kolejno KICKER i KickerVelocity. Tam, widzimy trzy litery: X, Y i Z. Z mówi o sile wyskoku, a X i Y, o stronie w którą mamy zostać wyrzuceni. Okno to może wyglądać tak:

Pamiętajcie tez o odpowiednim ustawieniu ClollisionRadius:

Collision
CollisionRadius=np. 128 (promień obiektu, na którym jest postawiony Kicker, czyli jeśli to koło o promieniu 32, to wstawmy tu taką liczbę).
_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group