Zobacz pojedynczy post  Temat: UnrealEd 2 25 - Przycinanie 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 4:31 pm    Temat postu: UnrealEd 2 25 - Przycinanie Odpowiedz z cytatem

     Wpierw przypomnijmy sobie ikony, z których skorzystamy:

Brush Clippnig - uruchamia wskaźnik którym wyznaczamy linię cięcia
Brush Clip - odcina odkreśloną część obiektu
Brush Delete - usuwa linie cięcia
Brush Flip Clip - zmienia stronę, która ma zostać usunięta
Brush Clip Split - dzieli bryłę wzdłuż wyznaczonej linii

     Teraz stwórzmy bryłę, którą będziemy dzielić, niech będzie duży kwadrat. Następnie ruchom wskaźnik do wyznaczania linii cięcia, i wyznacz parę punktów (minimum 2), które będą symbolizować linię dzielącą bryłę.



     Teraz odetnijmy sobie odkreśloną część tej figury naciskając ikonę . Efekt naszej działalności zaobserwujemy w oknach edytora:



     Oczywiście przycinać możemy także walec, prostokąt,... schody, a dzielimy w widokach 2D.
_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group