Zobacz pojedynczy post  Temat: UnrealEd 2 26 - ClientScriptedTexture 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 4:35 pm    Temat postu: UnrealEd 2 26 - ClientScriptedTexture Odpowiedz z cytatem

     Wpierw otwórzmy z plik tekstur o nazwie SCRIPTED. Wybierzmy teksturę na naszą informację (koniecznie MessageScroll3). Teraz stworzymy cienki prostokąt i naciskamy . Teraz najważniejsze otwieramy ACTOR CLASSES i wybieramy kolejno INFO--] ClientScriptedTexture i zaznaczamy ScrollingMessageTexture. Teraz czas na nadanie naszemu prostokątowi odpowiednich atrybutów. Najpierw klikamy na niego (widok 3d) prawym przyciskiem myszy na tę stronę prostokąta na której chcemy aby była wyświetlana wiadomość i wybieramy z menu Add ClientScriptedTexture Here - actors wygląda jak głowa orła



     Teraz trzeba tak skonfigurować to aby wyświetlała dokładnie tą wiadomość jaką chcemy. Klikamy więc podwójnie na tej głowi orła (widok na screenie), i konfigurujemy go tak jak poniżej:

+ClientScriptedTexture/ScriptedTexture: ScriptedTexture'SCRIPTED.MessageScroll3'
+ScrollingMessageTexture/bCaps: TRUE
+ScrollingMessageTexture/bResetPostOnTextChange: FALSE
+ScrollingMessageTexture/PixelsPerSecond: 150
+ScrollingMessageTexture/ScrollingMessage: %lp leads the match with %lf frags...
+ScrollingMessageTexture/ScrollWidth: 1200
+ScrollingMessageTexture/YPos: 1.000000


     Oczywiście wiadomość może być dowolna, wszystko zależy od twojej inwencji.
_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group