Zobacz pojedynczy post  Temat: UnrealEd 2 32 - Czarujący nali 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Sro Gru 05, 2007 4:52 pm    Temat postu: UnrealEd 2 32 - Czarujący nali Odpowiedz z cytatem

     Często na mapach w starym Unrealu można było spotkać któregoś z Nali otwierającego nam ważne miejsca. Oto co należy wstawić. Wpierw wstawmy powiedzmy trzy AlarmPoint'y (Actor-->NavigationPoint-->AlarmPoint), które skonfigurujmy tak:

AlarmPoint 1:
Events-->Tag - AmarmPoint1
AlarmPoint-->NextAlarm - Alarmpoint2

AlarmPoint 2:
Events-->Tag - AmarmPoint2
AlarmPoint-->NextAlarm - Alarmpoint3

AlarmPoint 3:
Events-->Tag - AmarmPoint3
Events-->Event - Doors_1
AlarmSound - Sound'Ambmodern.OneShot.teleprt3'
AlarmAnim-->Spell

     Teraz wstaw drzwi, za którymi będzie jakiś secret, a które ma otworzyć nasz Nali. Skonfiguruj je tak:

MoverProperties: Events-->Tag - Doors_1

     Brakuje nam jeszcze głównego wykonawcę. Nali znajduje się w Actor-->Pawn-->ScriptedPawn-->Nali, wstaw go i skonfiguruj:

Nali: Nali Properties-->Orders-->AlarmTag - AlarmPoint1

     I to wszystko.
_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group