Zobacz pojedynczy post  Temat: Program Bright 
Autor Wiadomość
Raven
Admin
Admin


PostWysłany: Wto Gru 18, 2007 5:02 pm    Temat postu: Program Bright Odpowiedz z cytatem

     Z teksturami nie ma większego problemu do czasu gdy chcemy ustawić im flagę masked. Wtedy zaczynają się problemy, poważne, o ile nie wiemy jak poprawnie obchodzić się z takimi teksturami. W UnrealEngine 1.x w teksturze z flagą masked zniknie pierwszy kolor w palecie. Do tego służy program o nazwie Bright, którego krótko omówię.
     Aby użyć programu można ręcznie wpisywać polecenia w wierszu poleceń lub napisać zwykłego batcha.

Kod:
bright <modyfikatory> <tekstura>


     Najbardziej przydatne modyfikatory to:
  • black - ustawia kolor czarny jako pierwszy w palecie
  • pinkmask - ustawia kolor różowy (255,0,255) jako pierwszy w palecie
  • graymask - ustawia kolor szary (128,128,128) jako pierwszy w palecie
  • pinkscreen - ustawia wszystkie różowawe kolory na masked
  • color R G B - ustawia podany kolor RGB jako maskujący
  • mask X - tolerancja. Dotyczy wszystkich powyższych modyfikatorów. Przyjmuje warto-ści (0.0...1.0)
  • o - nadpisuje istniejącą już teksture


     Przykłady użycia:

Kod:
bright -pinkmask -mask 0.7 -o TCOMenu_05.bmp
bright -pinkscreen -mask 0.7 -o TCOMenu_06.bmp

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen Numer ICQ

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group