turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UED2] 13 - Trigger
graphic logo logo graphic graphic  


UnrealEd 2 13 - Trigger
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Sro Gru 05, 2007 2:05 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

UnrealEd 2 13 - Trigger
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

     Jednym z ważniejszych elementów do wykorzystania jest Trigger (znajduje się w grupie Triggers). Służy on do aktywacji niektórych skryptów, przełączników, świateł, itp. Dzięki niemu możemy zrobić na mapie bardzo wiele niesamowitych efektów. A oto i jego opcje:


  • Trigger Properties:

    • Object:

      • InitialState:

        • OtherTriggerTurnsOff - inny trigger wyłącza
        • OtherTriggerTurnsOn - inny trigger włącze
        • OtherTriggerToggles - inny trigger steruje
        • NormalTrogger - zwykły trigger


    • Trigger:

      • bInitiallyActive - czy aktywować zaraz po uruchomieniu mapy
      • bTriggerOnceOnly - czy aktywować tylko raz (jeśli jest true i najdziemy na trigger, to wyłącza on sobie Collision na false)
      • ClassProximityType - co ma aktywować (w ActorClasses wybierasz przedmiot (np. beczka))
      • DamageThreshold - ilość obrażeń do aktywacji (jesli TT_Shoot)
      • Message - wiadomość
      • RepeatTriggerTime - czas po jakim Trigger ponownie aktywuje Event
      • ReTriggerDelay - czas po jakim możemy ponownie aktywować
      • TriggerType:

        • TT_PlayerProximity - gracz aktywuje
        • TT_PawnProximity - bot/gracz aktywuje
        • TT_ClassProximity - patrz ClassProximityType
        • TT_AnyProximity - wszystko aktywuje
        • TT_Shoot - strzał aktywuje




Nie muszę chyba wspominać, że aktywacja zachodzi na zasadzie Event-Tag. Tzn. w Triggerze w Event wpisujesz Tag przedmiotu/skryptu, który ma być aktywowany.

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com