16 - Szkło Zobacz pojedynczy post
Naciskamy , wybieramy głębokość, szerokość i wysokość jaką ma mieć nasze okno, wybieramy texturę, a następnie naciskamy przycisk , aby można było w oknie wstawić szybę. Wybieramy teraz plik z teksturami na szybę np: CoretFX.utx, wchodzimy do działu glass, i mamy tam dwie tekstury szyby (podobne tekstury są także m.in. w pliku GenIn.utx). Naciskamy teraz , ustawiamy szerokość i wysokość szyby (szerokość i wysokość teka sama jak dla okna) i klikamy na , z okna które się pojawi wybieramy z rozwijanego menu Prefabs wybieramy opcję Transparent Window jak na rysunku:
W tej chwili mamy szybę, musimy jednak coś zrobić, aby nie można było przez nią przechodzić. Klikamy Prawym Przyciskiem Myszy (PPM w skrócie) ikonę ustawiamy głębokość na dwa , a resztę od dwóch do czterech pixseli mniej niż szyba i okno, i znowu naciskamy ,
znowu z okna które się pojawi wybieramy z rozwijanego menu Invisible Colosion Hull, jak na rysunku:
Wszystko razem może wyglądać np. tak:
|