18 - Teleporty Zobacz pojedynczy post
Aby wstawić teleporter, należy w Actor Classes wejść kolejno kolejno w NavigationPoint/Teleporter/Visible Teleporter i postawić go na mapie (na początek dwa). Aby te teleportery cię przeniosły musisz je ze sobą "zlinkować". Więc klikasz (dwa razy) na jednym z teleportów i wypełniasz go tak:
Event -->Tag - t1 ; Teleporter -->URL - t2
A w drugim:
Event -->Tag - t2 ; Teleporter -->URL - t1
Po zaznaczeniu teleportera w widoku 2D pojawia się strzałka - obrazuje ona "stronę/miejsce" z której "wyjdzie" teleportowany gracz zmienimy jej kierunek jak wszystko inne (ctrl + rmb). Teraz zamiast VisibleTeleporter wstawm Teleporter (NavigationPoint/Teleporter). Jak pewnie zauważyłeś, nie jest on widoczny w grze. Aby to zmienić możesz zrobić dwie rzeczy. Z Advanced ustawić Teleporterowi bHidden na false lub wstawić dowolny actors (jeśli ma bHidden na true, zmień na false). W obu przypadkach należy zmienić wygląd actorsa w grze. W tym celu w jego opcjach wejdź do "Display", tam zmień kolejno pola: w "DrawType" ustaw "DT_Sprite", w "Style" zmień "STY_Normal" zaś "STY_Translucent".
teraz otwórzmy pakiet textur np. SpaceFX.utx, zaznaczmy jakąś ładną teksturę np. wormhole. Znowu wejdźmy do "Display" i tam w "Texture", pokażą się tuż obok dwa przyciski, kliknij na "USE". Po wykonaniu tych czynności, powinieneś zobaczyć na mapce coś ciekawego:
Teleporter konfigurujemy jak zwykle
|