21 - Eksplodująca ściana Zobacz pojedynczy post
Najpierw stwórz swoją mapkę, i w miejscu, w którym chcesz mieć ścianę do rozwalenia zrób mover, jego miejsce docelowe (Key1), musi się znajdować poza mapą, następnie w jego opcjach wpisz:
Events
Event : B1 (lub coś innego)
Mover
bDamageTriggered=TRUE
bTriggerOnceOnly=TRUE
bDamageThreshold=25.0000 (wielkość "zniszczeń", jakie będziesz musiał "zadać ścianie", aby pękła)
MoverEncroachType=ME_IgnoreWhenEncroach
MoveTime=0.0000
Object
InitState=TriggerOpenTimed
Teraz, obok ściany postaw exploding wall, znajdzie go w Actor--]Effects--]ExplodingWall. Jego opcje uzupełnij tak:
Events
Tag : B1 (tak jak event w moverze)
ExplodingWall
ExplosionSize - wielkość wybuchu
NumWalllChunks - wstaw tu liczbę na jaką ilość części rozpadnie się ściana
WallTexture - textura ściany
BreakingSound - dźwięk rozwalanej ściany
|