turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UED2] 28 - ThingFactory i SpawnPoint
graphic logo logo graphic graphic  


UnrealEd 2 28 - ThingFactory i SpawnPoint
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Sro Gru 05, 2007 4:42 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

UnrealEd 2 28 - ThingFactory i SpawnPoint
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Dobra te dwa obiekty są ze sobą bezpośrednio powiązane i odpowiadają, ze tworzenie obiektów (z góry przez nas ustalonych). Najpierw z Actor Class z "podpunktu" Keypoint zaznaczasz ThingFactory i stawiasz go w jakimś miejscu na mapie, otwierasz jego opcje (RMB na nim i ThingFactoryProperties) i otwierasz "podgrupę" o nazwie tego obiektu, czyli ThingFactory. Jest tam parę pozycji, ja zajmę się, tymi, które znam. Więc:
- MaxItems - tutaj zaznaczamy ile obiektów może zostać stworzonych
- prototype - tutaj trzema zaznaczyć jaki obiekt ma zostać stworzony
Teraz załóżmy, że chcemy stworzyć jeden obiekt ustawiamy wartość MaxItems na 1. Teraz otwieramy Actors Class i wybieramy obiekt, który chcemy stworzyć. Teraz w opcjach ThingFactory zaznaczamy pole prototype i klikamy na przycisk use. Nadal w opcjach tego obiektu otwieramy Events i w znajdujące się tam pole tag wpisujemy jakąś nazwę np. tf1. Zatem mamy już wstawioną fabrykę, ale aby to chciało działać trzeba jeszcze jednego obiektu (właściwie to dwóch Smile. Pierwszy się znajduje w "podpunkcie" NawigationPoint (Actor Classes), i nazywa się SpawnPoint. W jego opcjach otwieramy Events i w znajdującym się tam polu tag wpisujemy nazwę jaką daliśmy ThingFactory w moim wypadku tf1. W widoku 2D po zaznaczeniu Spawnpoint pojawi się także strzałka, która pokazuje w którym kierunku będą "wyrzucane"/"tworzone" przedmioty. Jeszcze trzeba
czegoś co by aktywowało naszą "fabrykę". może być to przycisk, drzwi, winda, lub tigger, co wybierzesz, zależy od ciebie. Ważne natomiast jest to, aby w opcjach obiektu, który będzie aktywował "fabrykę", polu Event (Events) nadać taka nazwę, jaką nadaliśmy dwu poprzednim obiektom (ThingFactory i SpawnPoint) czyli tf1.

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com