turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UED2] 30 - Vaccum Zone
graphic logo logo graphic graphic  


UnrealEd 2 30 - Vaccum Zone
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Sro Gru 05, 2007 4:47 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

UnrealEd 2 30 - Vaccum Zone
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Na pewno grałeś na mapie DM-Morpheus. Pewnie zauważyłeś ten fajny efekt podczas spadania. Jeśli zaś tworzysz mapkę w powietrzu taki właśnie efekt jest niezwykle przydatny. Wpierw zacznij od miejsca w którym ma się zaczynać VaccumZone. Za pomocą Sheet wyznacz linię pod którą rozpoczynać się będzie Piekielna głębia (czyli stwórz oddzielną strefę, patrz także lekcja dotycząca Stref). Dodaj tam VaccumZone (Info-->ZoneInfo-->VaccumZone). Opcje:


DieFov - Kąt widoku podczas śmierci
EndFlashFog - Mgła przy śmierci
KillTime - Czas śmierci

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com