32 - Czarujący nali Zobacz pojedynczy post
Często na mapach w starym Unrealu można było spotkać któregoś z Nali otwierającego nam ważne miejsca. Oto co należy wstawić. Wpierw wstawmy powiedzmy trzy AlarmPoint'y (Actor-->NavigationPoint-->AlarmPoint), które skonfigurujmy tak:
AlarmPoint 1:
Events-->Tag - AmarmPoint1
AlarmPoint-->NextAlarm - Alarmpoint2
AlarmPoint 2:
Events-->Tag - AmarmPoint2
AlarmPoint-->NextAlarm - Alarmpoint3
AlarmPoint 3:
Events-->Tag - AmarmPoint3
Events-->Event - Doors_1
AlarmSound - Sound'Ambmodern.OneShot.teleprt3'
AlarmAnim-->Spell
Teraz wstaw drzwi, za którymi będzie jakiś secret, a które ma otworzyć nasz Nali. Skonfiguruj je tak:
MoverProperties: Events-->Tag - Doors_1
Brakuje nam jeszcze głównego wykonawcę. Nali znajduje się w Actor-->Pawn-->ScriptedPawn-->Nali, wstaw go i skonfiguruj:
Nali: Nali Properties-->Orders-->AlarmTag - AlarmPoint1
I to wszystko.
|