turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - Duke Nukem Forever - video z gry.
graphic logo logo graphic graphic  


Duke Nukem Forever - video z gry.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Newsy  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Pią Cze 06, 2008 11:49 am 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

Duke Nukem Forever - video z gry.
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

To nie jest kiepski żart, poniżej filmik na którym widać DNF. Aby oszczędzić sobie gadaniny na początku, warto od razu przeskoczyć na 4:12.



Dla przypomnienia, DNF to nie Unreal Engine 3, a bardzo mocno zmodyfikowany Unreal Engine 1. Poniżej fragment z wiki:

Cytat:
Duke Nukem Forever 3D Realms When it's done Build 613

* Duke Nukem Forever is NOT using Unreal Engine 2. It's still a based on heavily modified Unreal Engine 1 build 613, which supports Hardware Brush with Static Meshes, Height Field Terrain etc.

DNF developed history:

* early 1997: 3D Realms, started the DNF project with their own PREY engine.
* summer 1997: changed to id Software's QUAKE 1 engine.
* winter 1997: upgraded to id Software's QUAKE 2 engine.
* E3 1998: Released on QUAKE 2 engine based DNF at E3.
* summer 1998: changed to Epic Games' UNREAL engine.
* autumn 1999: upgraded to the Epic Games' UNREAL TOURNAMENT engine.
* summer 2001: they have written a tremendous amount of their own rendering system.
* summer 2002: updated to the Unreal Engine 1 build 613 stuff such as HARDWARE BRUSH WITH STATIC MESHES, HEIGHT FIELD TERRAIN and more.
* winter 2003: they have a 100% REWRITTEN RENDERING CODE and PHYSICS ENGINE, GAMEPLAY TRIGGER SYSTEM, AI SYSTEM, SOUND SYSTEM a.s.o.
* spring 2005: included MEQON Physics Engine.
* late 2005: once again 100% REWRITTEN RENDERING CODE.

Currently DNF engine Spec

* massive heavily modified Unreal Engine 1 build 613
* uses a Unreal Engine 1 Core System Technology
* uses a Unreal Engine 1 Based Framework
* uses a Unreal Engine 1 Based Trigger System
* uses a Unreal Engine 1 build 613 techniques such as Static Meshes
* heavily modified Unreal Engine 1 based UnrealEd 2.0 called the DukeEd
* 3D Realms own Rendering engine, Sound engine, Gameplay trigger system, AI system
* Meqon Physics Engine
* uses a Unreal Engine 1 Based UnrealScript Programming Language
* Unreal Engine 1 build 613 based Network Engine

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Newsy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com