turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - Grawitacja
graphic logo logo graphic graphic  


Grawitacja
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> UnrealED -> UnrealED 3.0  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 10:02 am 

CJ Priorytet
Learning
Learning


Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 5

Skąd: Nieżywięć

 
 
 

Grawitacja
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Witam.
Mam pytanie i mam nadzieję że dostane na nią odp. bo na innych forach niestety nikt nie wiedział :/
Tak więc w jaki sposób wstawić na mapie grawitację ?? bo z tego co zauważyłem w UED2.0 robi się to zupełnie inaczej niż w 3.0 Sad
Pozdrawiam
//CJ Priorytet Very Happy

 
Odpowiedz z cytatem
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
 Post Wysłany: Czw Kwi 30, 2009 5:04 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 


Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Można w ZoneInfo zmienić ZoneGravity ale to nie zadziała jak zmiana grawitacji. Trzebaby samemu coś takiego napisać.

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
 Post Wysłany: Pią Maj 01, 2009 9:18 am 

CJ Priorytet
Learning
Learning


Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 5

Skąd: Nieżywięć

 
 
 


Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Tak tylko że w UED3.0 ZoneInfo nie ma czegoś takiego jak ZoneGravity, lub do końca nie zrozumiałem o co ci chodzi Very Happy Very Happy

 
Odpowiedz z cytatem
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
 Post Wysłany: Wto Maj 05, 2009 6:53 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 


Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Pomylilo mi sie Razz myslalem ze tobie o 2.0 chodzi. W 3.0 nie wiem jak to jest, nigdy sie nie bawilem, ale o ile pamietam wyszla kiedys mapa ktora pokazywala zmienna grawitacje. Powinna byc na forach BU albo Epica.

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
 Post Wysłany: Sro Lip 08, 2009 8:44 am 

CJ Priorytet
Learning
Learning


Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 5

Skąd: Nieżywięć

 
 
 


Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Tak tylko jak ta mapa się nazywa ?? Very Happy nie chce mi się zasysać każdej mapy po kolei
edit.
Już rozwiązałem problem. Odpowiedzialny jest za to "PhysicsVolume"
Pozdrawiam Wink

 
Odpowiedz z cytatem
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> UnrealED -> UnrealED 3.0
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com