turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UED2] 24 - Kickery
graphic logo logo graphic graphic  


UnrealEd 2 24 - Kickery
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Sro Gru 05, 2007 4:18 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

UnrealEd 2 24 - Kickery
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Pozwala to na uzyskanie podobnego efektu jak w Q3A. Wpierw klikamy na znaną nam bardzo dobrze ikonę , wybieramy kolejno TIGGERS->KICKER. Teraz musimy zaznaczyć PrawymPrzyciskiemMyszy tą teksturę, która ma nam służyć jako wyskocznia, a z menu kontekstowgo wybieramy Add Kicker Here. Teraz trzeba jeszcze go skonfigurować, więc dwukrotni klikamy na coś co przypomina głowę orła. Z okna wybieramy kolejno KICKER i KickerVelocity. Tam, widzimy trzy litery: X, Y i Z. Z mówi o sile wyskoku, a X i Y, o stronie w którą mamy zostać wyrzuceni. Okno to może wyglądać tak:


Pamiętajcie tez o odpowiednim ustawieniu ClollisionRadius:

Collision
CollisionRadius=np. 128 (promień obiektu, na którym jest postawiony Kicker, czyli jeśli to koło o promieniu 32, to wstawmy tu taką liczbę).

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com