26 - ClientScriptedTexture Zobacz pojedynczy post
Wpierw otwórzmy z plik tekstur o nazwie SCRIPTED. Wybierzmy teksturę na naszą informację (koniecznie MessageScroll3). Teraz stworzymy cienki prostokąt i naciskamy . Teraz najważniejsze otwieramy ACTOR CLASSES i wybieramy kolejno INFO--] ClientScriptedTexture i zaznaczamy ScrollingMessageTexture. Teraz czas na nadanie naszemu prostokątowi odpowiednich atrybutów. Najpierw klikamy na niego (widok 3d) prawym przyciskiem myszy na tę stronę prostokąta na której chcemy aby była wyświetlana wiadomość i wybieramy z menu Add ClientScriptedTexture Here - actors wygląda jak głowa orła
Teraz trzeba tak skonfigurować to aby wyświetlała dokładnie tą wiadomość jaką chcemy. Klikamy więc podwójnie na tej głowi orła (widok na screenie), i konfigurujemy go tak jak poniżej:
+ClientScriptedTexture/ScriptedTexture: ScriptedTexture'SCRIPTED.MessageScroll3'
+ScrollingMessageTexture/bCaps: TRUE
+ScrollingMessageTexture/bResetPostOnTextChange: FALSE
+ScrollingMessageTexture/PixelsPerSecond: 150
+ScrollingMessageTexture/ScrollingMessage: %lp leads the match with %lf frags...
+ScrollingMessageTexture/ScrollWidth: 1200
+ScrollingMessageTexture/YPos: 1.000000
Oczywiście wiadomość może być dowolna, wszystko zależy od twojej inwencji.
|