Ulepszyć Unreala 1 Zobacz pojedynczy post
Wraz z Totally Unreal dostaliśmy drugi dysk z teksturami w wysokiej rozdzielczości, które po odpowiednich zabiegach można użyć w U1. Niestety tekstury te nie są kompletne. Istnieje jednakże grupa osób, których celem jest kompletne zrekonstruowanie wszystkich tekstur z U1 i ich kompresja do formatu S3TC.
Aby cieszyć się wysokiej jakości teksturami w U1 musimy wejść na stronę OldUnreal.com, ściągnąć patcha 226 orazi OldSkool Multimedia Patch i po kolei je zainstalować. OMP doda nam sterowniki dźwięku FMod i OpenAL, nowy OpenGL i obsługę Direct3D8. Aby móc wykorzystać tekstury, należy wybrać któryś z dwóch sterowników graficznych OpenGL lub D3D8 i w pliku Unreal.ini znaleźć w grupie [OGLDrv.OpenGLRenderDevice] lub [D3D8Drv.D3D8RenderDevice] (zależnie od wybranej opcji) ustawić zmiennej UseS3TC wartość true:
Następnie należy ściągnąć ze strony Celtic Warriors zestaw nowych tekstur i nadpisać te instniejące w katalogu textures. Należy przy tym pamiętać, iż tekstury te są kompatybilne tylko z U1.
Linki
Poniżej mała galeria:
|