Program Bright Zobacz pojedynczy post
Z teksturami nie ma większego problemu do czasu gdy chcemy ustawić im flagę masked. Wtedy zaczynają się problemy, poważne, o ile nie wiemy jak poprawnie obchodzić się z takimi teksturami. W UnrealEngine 1.x w teksturze z flagą masked zniknie pierwszy kolor w palecie. Do tego służy program o nazwie Bright, którego krótko omówię.
Aby użyć programu można ręcznie wpisywać polecenia w wierszu poleceń lub napisać zwykłego batcha.
Kod: | bright <modyfikatory> <tekstura> |
Najbardziej przydatne modyfikatory to:- black - ustawia kolor czarny jako pierwszy w palecie
- pinkmask - ustawia kolor różowy (255,0,255) jako pierwszy w palecie
- graymask - ustawia kolor szary (128,128,128) jako pierwszy w palecie
- pinkscreen - ustawia wszystkie różowawe kolory na masked
- color R G B - ustawia podany kolor RGB jako maskujący
- mask X - tolerancja. Dotyczy wszystkich powyższych modyfikatorów. Przyjmuje warto-ści (0.0...1.0)
- o - nadpisuje istniejącą już teksture
Przykłady użycia:
Kod: | bright -pinkmask -mask 0.7 -o TCOMenu_05.bmp
bright -pinkscreen -mask 0.7 -o TCOMenu_06.bmp |
|