turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UT'99] Authorizer - trigger na klucze
graphic logo logo graphic graphic  


Unreal Tournament Authorizer - trigger na klucze
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Unreal Script -> Gotowe klasy  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 11:02 am 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

Unreal Tournament Authorizer - trigger na klucze
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

     Opis
Jest to zwykły trigger na klucze. W celu otwarcia go, gracz musi mieć odpowiedni klucz. Klasa klucza musi być podklasą Inventory.

     Zmienne
Widoczne
class KeyClass: klasa klucza (najlepiej z inventory)
bool bDestroyKey: jeśli wartość zmiennej będzie równa true, to klucz zostanie zniszczony zaraz po wejściu gracza na trigger
bool bCheckKeyOnceOnly: jeśli wartość zmiennej będzie równa true, to trigger stanie się normalny zaraz po znalezieniu klucza
bool bShowSuccessMessage: jeśli wartość zmiennej będzie równa true, to trigger będzie pokazywał informacje o znalezieniu klucza
bool bShowFailtureMessage: jeśli wartość zmiennej będzie równa true, to trigger będzie pokazywał informacje o braku klucza
localized String SuccessMessage: wiadomość o znalezieniu klucza
localized String FailtureMessage: wiadomość o braku klucza

Ukryte
bool bWasOpened: przyjmuje wartość true tylko jeśli klucz został znaleziony i zmienna bCheckKeyOnceOnly ma także wartość true

Unreal Script:
  1. //=================================================
  2. // Authorizer: This Trigger can replace
  3. // KeyMover (as base I use KeyMover avidible
  4. //=================================================
  5. // by Raven
  6. // for The Chosen One SP mod
  7. //=================================================
  8. class Authorizer extends Trigger;
  9.  
  10. var() class< Inventory > KeyClass;
  11. var() bool bDestroyKey;
  12. var() bool bCheckKeyOnceOnly;
  13. var() bool bShowSuccessMessage;
  14. var() bool bShowFailtureMessage;
  15. var() localized String SuccessMessage;
  16. var() localized String FailtureMessage;
  17. var bool bWasOpened;
  18.  
  19. replication
  20. {
  21.         // Variables the server should send to the client.
  22.         reliable if( Role==ROLE_Authority )
  23.                 bWasOpened;
  24. }
  25.  
  26. function Touch( actor Other )
  27. {
  28.         local Inventory key;
  29.         local actor A;
  30.  
  31.         if (Other.IsA('Pawn') && KeyClass != none && !bWasOpened)
  32.         {
  33.                 key = Pawn(Other).FindInventoryType(KeyClass);
  34.  
  35.                 if (key != none && Event != '' && !bCheckKeyOnceOnly)
  36.                         foreach AllActors( class 'Actor', A, Event )
  37.                                 A.Trigger( Other, Other.Instigator );
  38.  
  39.                 if(bDestroyKey)
  40.                         if(!bWasOpened) Pawn(Other).DeleteInventory(key);
  41.                 if(bCheckKeyOnceOnly)
  42.                         bWasOpened=true;
  43.         }
  44.         if(bWasOpened && Event != '')
  45.                 foreach AllActors( class 'Actor', A, Event )
  46.                         A.Trigger( Other, Other.Instigator );
  47.         if(bShowSuccessMessage && PlayerPawn(Other) != none)
  48.                 PlayerPawn(Other).ClientMessage(SuccessMessage);
  49.         if(bShowFailtureMessage && !bWasOpened)
  50.                 PlayerPawn(Other).ClientMessage(FailtureMessage);
  51. }
  52.  
  53. defaultproperties
  54. {
  55.      bShowFailtureMessage=True
  56.      SuccessMessage="Access granded."
  57.      FailtureMessage="You need a key to open this door."
  58. }

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Unreal Script -> Gotowe klasy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com