turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - Cykl dnia i nocy, skaarje
graphic logo logo graphic graphic  


Cykl dnia i nocy, skaarje
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> UnrealED -> UnrealED 2.0  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Nie Sty 13, 2008 3:07 pm 

Rexerex.
Average
Average


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 28

Skąd: Gliwice

 
 
 

Cykl dnia i nocy, skaarje
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

A więc chce zrobić mapę gdzie byłby obsługiwany cykl dnia i nocy. Potrafię zmusić triggerlighty by go nieco symulowały, ale każdy wie, że na większą skalę to może głupio wyglądać. Dlatego dobrze by było jakby mnie do tego wspomagał jakiś zonelight, który nie wiem jak zmusić do pracy. Oczywiście najlepiej by było jakbym miał gotowego sunlighta Razz
Druga sprawa jest taka, że chciałbym aby na tej mapie była masa skaarji, która by, gdy zacznie się noc, wybiegała ze swojej ciemnej kryjówki na miasto, a gdy zacznie się zbliżać dzień to wtedy wszystkie wracają do bazy, bo w dzień są one na powierzchni ranione np. 10hp/sek, ale gracze by nie byli ranieni. Skaarje miały by biegać od losowego punktu na mieście do innego punktu, aż do momentu otrzymania impulsu sygnalizującego zbliżanie się dnia. Wtedy by miały biec do najbliższej bazy, a nie do tej z której wystartowały. Oczywiście zniósłbym to, że by nie biegały losowo i do najbliższej bazy, ale najbardziej zależy mi na tym by w ogóle wystartowały i wracały, i żeby je ranił zone.
Za wszelką pomoc dziękuję Smile

 
Odpowiedz z cytatem
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 Post Wysłany: Sob Sty 19, 2008 6:20 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 


Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Wszystko da rade zrobic. Dla TCO napisalem cos takiego (nie bedzie jednak uzywane) wraz z supportem backtrackingu. Tzn, ze wychodzisz z mapy A do B i jest dzien, chodzisz po mapie B do zmierzchu, po czym wracasz do A, na ktorej tez nastal zmierzch. Generalnie sterowac da rade, ale wymaga to skryptów.

Zachowanie pawnów wymaga zmiany AI. Co do ranienia, da rade latwo zrobic.

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> UnrealED -> UnrealED 2.0
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com