turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UE1] [UC] 3 Konwersja typów
graphic logo logo graphic graphic  


Unreal Engine 1 Unreal Script 3 Konwersja typów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O Unreal Script  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Nie Gru 02, 2007 10:02 am 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

Unreal Engine 1 Unreal Script 3 Konwersja typów
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

String do Byte, Int, Float
     Konwertuje ciągi znaków np. „123” do wartości 123. Jeśli ciąg nie zawiera znaków jego wartość jest równa 0.
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do String
     Konwertuje konkretną wartość do tekstu.
String do Vector, Rotation
     Stara się przeanalizować vector lub rotator przedstawiony w postaci tekstowej.
String do Bool
     Konwertuje słowa „ture” i „false” do, odpowiednio, true i false. Jeśli ciąg zawiera inne znaki wynikiem będzie true, w przypadku gdy ciąg nie zawiera znaków zwraca false.
Bool do String
     Wynikiem jest "True" lub "False".
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do Bool
     Konwertuje niezerowe wartości do True, zero do False.
Bool do Byte, Int, Float
     Konwertuje True do 1, False do 0.
Name do String
     Konwertuje name do string.
Rotator do Vector
     Konwertuje rotator do wektora.



Vectord do Rotator
     Zwraca rotator w kierunku zwrotu wektora.
Object/Actor do Int
     Zwraca numer actorca.
Object/Actor do Bool
     Zwraca false jeśli nie ma actorsa (none) w przeciwnym wypadku true
Object/Actor do String
     Zwraca nazwe obiektu.

     Konwersję należy przeprowadzać w taki sposób:

Unreal Script:
  1. local rotator NewRotator;
  2. local vector NewVector;
  3.  
  4. NewRotator=Rotator(NewVector);
  5. NewVector=Vector(NewRotator);

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O Unreal Script
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com