Zarządzanie dodatkami Zobacz pojedynczy post
Jak wiadomo 90% map/modyfikacji są umieszczane w standardowych katalogach UT (tj. maps, system, textures, sounds, music), lecz problemem pozostaje jak połapać się w tym wszystkim. A co jeśli utworzyłoby się katalog o nazwie powiedzmy dodatki, a w nim następujące: maps, system, textures, sounds, music i tam umieszczało by się dodatkowe mapki? Wystaczy tylko lekko zmodyfikować plik .ini
Zrób kopie zapasową (niezwykle warzne!!!), a następnie otwórz plik UnrealTournament.ini i znajdź sekwencje [Core.System]. Skopiuj:
Kod: | Paths=../System/*.u
Paths=../Maps/*.unr
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Music/*.umx |
wklej je zaraz po CacheExt=.uxx, zmieniając odpowiednio na:
Kod: | Paths=../dodatki/System/*.u
Paths=../dodatki/Maps/*.unr
Paths=../dodatki/Textures/*.utx
Paths=../dodatki/Sounds/*.uax
Paths=../dodatki/Music/*.umx |
Tyle wystarczy. Zapisz zmiany i wrzuć do nowo powstałych katalogów jakąś mapkę, aby przetestować zmiany. I pamiętaj pliki *.int, *.ini umieszczaj w tradycyjnym katalogu system, gdyż inaczej nie będzie działać dany mutator). Nie rozwiąże to problemów objętościowych, ale wydaje mi się, że łatwiej się będzie w tym wszystkim połapać.
|