9 - Screen Startowy Zobacz pojedynczy post
Aby mieć screena startowego najpierw musicie zrobić jakiegoś screena (koniecznie musi być zmniejszony do rozdzielczości 256x256), zapiszcie go w formacie *.BMP (24bity), naciśnijcie na ikonkę i skonwertujcie do UT poprzez wybranie z menu FILE opcji IMPORT..., wybieramy texturę, którą chcemy skonwertować (All Files):
a okienko, które się pojawi musi być tak uzupełnione jak na screenie (dotyczy to tylko textury na screen startowy, bo texturkę na np. ścianę możesz nazwać jak chcesz, i dać do innego katalogu (package)):
Teraz trzeba jeszcze sprawić, aby Screen był uznany jako startowy. Zaznaczamy texturę którą przed chwilą zimportowaliśmy, następnie z menu VIEW
wybieramy LevelPropeties. Rozwijamy opcję LevelInfo, po zaznaczeniu pola screenshot pojawią się obok niego trzy ptzyciski, my kliknijmy na Use wtedy pojawi się w pustym dotychczas polu sekwencja: Texture'MyLevel.Screenshot'. To menu wyglądać tak:
|