turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UED2] 12 - Przycisk AddSpecial
graphic logo logo graphic graphic  


UnrealEd 2 12 - Przycisk AddSpecial
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Sro Gru 05, 2007 2:02 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

UnrealEd 2 12 - Przycisk AddSpecial
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

Oddzielny rozdział poświęcę przyciskowi Add Special - . Po kliknięciu na niego LPM pokaże się takie oto okno:




Wybierasz z niego odpowiednie opcje i klikasz OK.

1. Invisible Collision Hul
Niezwykle ważna opcja. Załóżmy, że mamy dekorację (Masked Decoration) stworzoną przy pomocy brusha . Niestety będzie przez to można przechodzić, co naturalne nie jest. Do tego właśnie służy opcja Invisible Collision Hull. Należy pamiętać, aby taka ściana była zrobiona za pomocą normalnego brusha (nie używać Add Sheet - ).

2. Masked Decoration / Masked Wall
Kolejna ważna opcje. Widzieliście na pewno grając czy w UT czy starego Unreala np. kratownicę, czy lilie na wodzie. Są one stworzone przy użyciu Masked Decoration. Z pomocą znowu przyjdzie nam brush Sheet. Wadą, jest to, że można przez niego przechodzić i o ile mając do czynienia z liliami na wodzie nie jest kłopotliwe to przy kratownicy jest małym problemem. Lecz do tego służy opcja Invisible Collison Hull.

3. Regular Brush
Normalny brush - odpowiednik .

4. Semisolid Pillar.

Kolejna opcja którą znać trzeba. Pozwala stworzyć brushe pośrednie między Solid i Non-Solid. Ale czemu to służy? Ano zmniejsza ilość punktów głównych, co z kolei znacząco zwiększa szybkość gry na mapie tak, że na słabszym sprzęcie nie jest "pokazem slajdów".

5. Transparent Window
Opisane gdzie indziej

6. Water
Opisane gdzie indziej


7. Zone Portal
Dzięki temu możemy dzielić mapę na strefy. Jest to niezwykle przydatne jeżeli chcemy zrobić Vaccum Zone. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie na stronie http://unreal.epicgames.com/Zones.htm

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com