turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UED2] 14 - Strefy
graphic logo logo graphic graphic  


UnrealEd 2 14 - Strefy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Sro Gru 05, 2007 2:12 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

UnrealEd 2 14 - Strefy
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

     Niezwykle ważną rzeczą w UnrealED są strefy. Załóżmy, że mamy dwa pokoje z korytarzem pomiędzy nimi i chcemy, aby każdy z nich (korytarz, i 2 pokoje) stanowiły oddzielne strefy. Zatem kliknij RMB na i nadaj takie wymiary, aby szczelnie pokrywały się z początkiem korytarza, a następnie kliknij LMB na z menu wybierz Zone Portal



     Postąpmy tak samo z końcem korytarza, zrebildujmy i włączmywidok stref. Wszystko to może wyglądać tak:



     Pora teraz dodać info a więc kolejno Actor-->Info-->ZoneInfo. Teraz dodaj w każdym pokoju ZoneInfo. Teraz można edytować ustawienia otwórzmy ZoneInfo Properties.


LocationStrings-->ZoneName - Nazwa Strefy (wyświetla się podczas komunikatów)
ZoneInfo->bFogZone - Czy może być mgła?
ZoneInfo->bKillZone - Czy zabija?
ZoneInfo->bNoInventory - Brak inventory
ZoneInfo->DamagePerSec - ilość obrażeń na sekundę
ZoneInfo->DamageType - Typ obrażeń
ZoneInfo->ZoneGravity grawitacja (jako wektor)



ZoneLight->AmbientBrightenss - Jasność strefy
ZoneLight->AmbientHue - Barwa
ZoneLight->AmbientSaturation - Nasycenie
ZoneLight->TexUPanSpeed - Szybkość przesuwania tex
ZoneLight->TexVPanSpeed - Szybkość przesuwania tex

ZoneGravity - grawitacja

     Niezwykle interesująca jest podmenu ZoneGravity. Literek X=... Y=... Z=... nie muszę chyba objaśniać (chodzi o kierunki w przestrzeni). Zastanawia was co się stanie, jeśli zmienimy Z=-950 na Z=950? Ano jak poprzednio spadaliśmy tak teraz będziemy się wznosić (nie wstawiajcie broń borze wartości bliskich 0 bo nie da rady grać). OK. A może prąd w wodzie? Bez problemu, w WaterZone, LavaZone, TarZone, zakładka ZoneGravity przedstawia się tak samo, więc jeśli chcesz dodać prąd zmieniasz wartość X (lub Y, zależy od kierunku w którym biegnie tunel w którym ma być prąd wodny) na + lub - np. 500.

Podklasy ZoneInfo

     Definicja srtefy posiada kilka podklas, oto one:

Actor-->Info-->ZoneInfo
CloudeZone - Sterefa pomocna w urealistycznieniu nieba - w niej znikają
wszystkie obiekty.
KillingField - zabija
LavaZone - Lawa
LevelInfo - Informacja o mapie (nie musisz tego stawiać, każda mapa zawiera takie coś)
PreassureZone - Przydatne przy tworzeniu komory ciśnieniowej
SkyZoneInfo - Niebo
SlimeZone - Kwas
TarZone - Smoła
TeleporterZone - alternatywa teleportów
ToggleZoneInfo - ma zmieniać strefy, a w zasadzie nie działa
VacumZone - zabija
WarpZoneInfo - Inny rodzaj teleprotu (wyświetla obraz z miejsca docelowego)
WaterZone - Woda

 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com