turniej.unreal.pl :: Zobacz temat - [UED2] 20 - Dym
graphic logo logo graphic graphic  


UnrealEd 2 20 - Dym
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED  
Autor Wiadomość
 Post Wysłany: Sro Gru 05, 2007 3:51 pm 

Raven
Admin
Admin


Dołączył: 13 Maj 2004
Posty: 200


 
 
 

UnrealEd 2 20 - Dym
Zobacz pojedynczy postZobacz pojedynczy post

     Są dwa sposoby na wstawienie źródła dymu na mapie. Pierwszy poprzez SmokeGenerator (grupa Effects) a używany jest do różnego rodzaju aniamcji. W momencie, gdy chcemy aby po jakiejś czynności następowało ulatnianie się dymu, wstawiamy ten skrypt, gdyż do jego aktywacji niezbędne jest skojarzenie:

Trigger:
- Events--]Event
: sm1
SmokeGenerator:
- Events--]Tag
: sm1

     Dodatkowo w zakładce SmokeGenerator dostępne są opcje:


  • SmokeGenerator Properties:

    • SmokeGenerator:

      • BasePuffSize - domyślna wielkość dymu
      • bRepeating - czy powtarzać po zakończeniu
      • GenerationType - co ma generować
      • RisingVelocity - szybkość wznoszenia
      • SizeVariance - rzeczywista wielkość dymu
      • SmokeDelay - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • TotalNumPuffs - ilość cykli




     To jest pierwsza możliwość, jest jeszcze jedna. Wstaw na mapę elementy SmokeHose i SmokeHoseDest. Pierwszy to generator (bez konieczności aktywacji triggerem), drugi wskazuje kierunek, w którym będzie wylatywać dym. Łączymy je tak:

SmokeHose:
- Events--]Event
: sh1
SmokeHoseDest:
- Events--]Tag
: sh1

     Dodatkowo w zakładce SmokeHose dostępne są opcje:

  • SmokeHose Properties:

    • SmokeHose:

      • BasePuffSize - domyślna wielkość dymu
      • InitialyActive - aktywacja zaraz po uruchomieniu mapy
      • SizeVariance - rzeczywista wielkość dymu
      • SmokeAccel - przyśpieszenie (trzy paramerty X,Y,Z)
      • SmokeDelay - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • SmokeDelayVariance - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • SmokeSpeed - szybkość wznoszenia
      • SpeedVariance - szybkość wznoszenia
      • TotalNumPuffs - ilość cykli



 
Odpowiedz z cytatem

_________________

personal wiki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG Tlen
   Forum turniej.unreal.pl Strona Główna -> Artykuły -> O UnrealED
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Further options
 Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać plików na tym forum
Wyświetl posty z ostatnich:   
 

turniej.unreal.pl Kanał RSS tematu 
PicLens 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com