Zakładka Modify


          Kolejna lekcja i kolejny opis . Tym razem zajmiemy się zakładkę modyfikacji Modify . Aby zobaczyć poszczególne opcje których możemy użyć żeby zmodyfikować obiekt należy najpierw go stworzyć . Zaczniemy od zrobienia obiektu BOX , w dowolnym oknie . Następnie przejdź na zakładkę Modify . Zakładkę Modify załączyłem w tekście .

          Żeby móc używać tych opcji , obiekt musi być zaznaczony w przeciwnym razie nie będzie można dokonać żadnej modyfikacji . Przedstawię teraz kilka funkcji których będziemy dosyć często używać przy modyfikacji obiektów :
Edit Mesh - edycja siatki . Za pomocą tej opcji możemy obiekt zdeformować używając modyfikatora Vertex , możemy go wytłoczyć za pomocą opcji Face .
Bend - jest to opcja do wyginania obiektów . Można dokonać wygięcia dla całego obiektu jak i dla danego jej fragmentu .
Twist - skręcanie . Tego modyfikatora możemy użyć np. gdy chcemy stworzyć świecę lub gwint .
Noise - Tego rodzaju modyfikator możemy użyć aby uzyskać nierówność na powierzchni np. możemy zrobić wodę .


          To są na razie niektóre funkcje których będziemy używać przy tworzeniu naszych scen . Więcej ich znajdziesz po wciśnięciu przycisku More.. . Żeby opcja którą chcesz przypisać do obiektu była na liście razem z przyciskami , musisz wcisnąć przycisk dodać przycisk , zaznaczyć go , wybrać z listy interesującą nas opcję i przypisać ją dla pustego klawisza . W ten oto sposób omówiłem kilka funkcji które są najczęściej używane , no i jeszcze kilka innych ale o tym później . Jak chcesz to możesz popróbować modyfikować obiekty . Po prostu stwórz dowolny obiekt , wybierz opcję i kombinuj .


Poprzednia funkcja
Spis funkcji
Następna funkcja