Artykuly - [UE1] Dokladne cienie by Raven dnia: 25 Listopad 2007, 22:26
Ostatnio przegladajac fora na UnrealSP.org, znalazlem niezwykle ciekawy temat (http://www.hellscrag.net/phpBB2/viewtopic.php?t=969) mówiacy jak powiekszyc mape swiatlo-cieni w UT. No ale do rzeczy. Otóz nie da sie tego zrobic tradycyjnym metodami. Trzeba oszukac gre tak, aby dla tekstury o standardowych rozmiarach rysowala swiatlocien o wiele wiekszych rozmiarach (definiowanych przez nas). Zatem do dziela.
Zakladam, ze masz juz gotowa mape. Zrób zatem kopie uzywanych przez Ciebie tekstur; np. skopiuj plik .utx i nazwij inaczej, wyeksportuj je i zimportuj w innym package, wszystko jedno jaki sposób wybierzesz, wazne jest, abys na swojej mapie uzywal TYLKO tych tekstur z nowego package. Mówie tu oczywiscie o teksturach, na których chcesz wykorzystac lepsze cienie. Zaznacz zatem kazda z tych takstur i wejdz do ich opcji:
rozmiar tex | DrawScale
| lightmap
| mnoznik
|
256x256 | 1
| 256x256
| 1
|
256x256 | 2
| 512x512
| 0.5
|
256x256 | 4
| 1024x1024
| 0.25
|
256x256 | 8
| 2048x2048
| 0.125
|
256x256 | 16
| 4096x4096
| 0.0625
|