Artykuly - [UE1] Zarzadzanie dodatkami by Raven dnia: 03 Grudzien 2007, 13:53
Jak wiadomo 90% map/modyfikacji sa umieszczane w standardowych katalogach UT (tj. maps, system, textures, sounds, music), lecz problemem pozostaje jak polapac sie w tym wszystkim. A co jesli utworzyloby sie katalog o nazwie powiedzmy dodatki, a w nim nastepujace: maps, system, textures, sounds, music i tam umieszczalo by sie dodatkowe mapki? Wystaczy tylko lekko zmodyfikowac plik .ini

Zrób kopie zapasowa (niezwykle warzne!!!), a nastepnie otwórz plik UnrealTournament.ini i znajdz sekwencje [Core.System]. Skopiuj:


Kod:
Paths=../System/*.u
Paths=../Maps/*.unr
Paths=../Textures/*.utx
Paths=../Sounds/*.uax
Paths=../Music/*.umx

wklej je zaraz po CacheExt=.uxx, zmieniajac odpowiednio na:

Kod:
Paths=../dodatki/System/*.u
Paths=../dodatki/Maps/*.unr
Paths=../dodatki/Textures/*.utx
Paths=../dodatki/Sounds/*.uax
Paths=../dodatki/Music/*.umx


Tyle wystarczy. Zapisz zmiany i wrzuc do nowo powstalych katalogów jakas mapke, aby przetestowac zmiany. I pamietaj pliki *.int, *.ini umieszczaj w tradycyjnym katalogu system, gdyz inaczej nie bedzie dzialac dany mutator). Nie rozwiaze to problemów objetosciowych, ale wydaje mi sie, ze latwiej sie bedzie w tym wszystkim polapac.