O UnrealED - [UED2] 21 - Eksplodujaca sciana by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 16:56
     Najpierw stwórz swoja mapke, i w miejscu, w którym chcesz miec sciane do rozwalenia zrób mover, jego miejsce docelowe (Key1), musi sie znajdowac poza mapa, nastepnie w jego opcjach wpisz:
Events
Event : B1 (lub cos innego)
Mover
bDamageTriggered=TRUE
bTriggerOnceOnly=TRUE
bDamageThreshold=25.0000 (wielkosc "zniszczen", jakie bedziesz musial "zadac scianie", aby pekla)

MoverEncroachType=ME_IgnoreWhenEncroach
MoveTime=0.0000
Object
InitState=TriggerOpenTimed
Teraz, obok sciany postaw exploding wall, znajdzie go w Actor--]Effects--]ExplodingWall. Jego opcje uzupelnij tak:
Events
Tag : B1 (tak jak event w moverze)
ExplodingWall
ExplosionSize - wielkosc wybuchu
NumWalllChunks - wstaw tu liczbe na jaka ilosc czesci rozpadnie sie sciana
WallTexture - textura sciany
BreakingSound - dzwiek rozwalanej sciany