O UnrealED - [UED2] 24 - Kickery by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 17:18
Pozwala to na uzyskanie podobnego efektu jak w Q3A. Wpierw klikamy na znana nam bardzo dobrze ikone , wybieramy kolejno TIGGERS->KICKER. Teraz musimy zaznaczyc PrawymPrzyciskiemMyszy ta teksture, która ma nam sluzyc jako wyskocznia, a z menu kontekstowgo wybieramy Add Kicker Here. Teraz trzeba jeszcze go skonfigurowac, wiec dwukrotni klikamy na cos co przypomina glowe orla. Z okna wybieramy kolejno KICKER i KickerVelocity. Tam, widzimy trzy litery: X, Y i Z. Z mówi o sile wyskoku, a X i Y, o stronie w która mamy zostac wyrzuceni. Okno to moze wygladac tak:

Pamietajcie tez o odpowiednim ustawieniu ClollisionRadius:

Collision
CollisionRadius=np. 128 (promien obiektu, na którym jest postawiony Kicker, czyli jesli to kolo o promieniu 32, to wstawmy tu taka liczbe).